حمله شدید علی مطهری به آیت الله جنتی
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان
حمله شدید علی مطهری به آیت الله جنتی
مطهری: صحبت های جنتی سخیف و غیر منطقی بود/ بنز هاشمی در حد پراید است

فرزند شهید مطهری با حمله شهید به آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان گفت: صحبتهای جنتی در خطبه دیروز نماز جمعه تهران مقداری سخیف بود و این سخنان نه در شأن ایشان و نه در شأن نماز جمعه و نه منطقی بود.

 

علی مطهری، فرزند شهید مطهری در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس در جمع خبرنگاران با اشاره به سخنان دیروز آیت الله جنتی در خطبه های نماز جمعه گفت: ایشان می گویند کسی که سوار بنز می شود نباید به وی رأی داد. این حرف جنتی درست نیست چرا که این تشخیص تیم حفاظت مقامات است که می گویند چه ماشینی سوار شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی بولتن نیوز، وی افزود: قیمت بنز آقای هاشمی، کمتر از قیمت پژوای است که آقای جنتی سوار می شود. این حرف جنتی یک حرف خام بود.

نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه بنزی که هاشمی سوار می شود برای بیست الی سی سال پیش است، گفت: قیمت این بنز در حد پراید است و اینکه هاشمی سوار بنز می شود نظر تیم حفاظت ایشان است و بنز هاشمی ارزانتر از پژوه جنتی است.

مطهری تصریح کرد: سخنان دیروز جنتی یک مقدار سخیف بود و این سخنان نه در شأن ایشان بود و نه در شأن نماز جمعه. همچنین این سخنان اصلاً منطقی نبود.

وی گفت: این سخنان جنتی عوام فریبی است و ما دیدیم که در انتخابات گذشته وقتی مردم را فریب دادن و آرای آنها را به سمتی سوق دادن نتیجه همین بدبختی است که امروز میبینیم.

 

 


مطهری در خصوص تایید صلاحیت هاشمی رفسنجانی گفت: قطعاً ایشان باید تایید صلاحیت شود و اگر صلاحیت هاشمی تایید نشود اصل انقلاب زیر سوال می رود

مطهری افزود: شورای نگهبان باید مشایی را با قاطعیت رد صلاحیت کند و هاشمی را تایید.

 

 

 

آیت الله جنتی: رئیس‌جمهور باید ساده‌زیست باشد

 

خطیب موقت نماز جمعه تهران در قسمتی از خطبه سیاسی نماز جمعه گفت: همچنین رئیس‌جمهور باید فسادستیز باشد و اگر فساد دید با آن مبارزه کند؛ عدالتخواهی از صفات دیگر رئیس‌جمهور است و این فرد نباید تبعیض بین افراد قائل شود.

جنتی تاکید کرد: رئیس‌جمهور باید ساده‌زیست باشد؛ این نمی‌شود که با بنز برود و بیاید و خانه آنچنانی داشته باشد؛ همچنین باید به طبقات محروم توجه کند و دلش به حال محرومان بسوزد.



تکاپوی بی وقفه علی مطهری برای تایید هاشمی از سوی مراجع و علما


علی مطهری در روزهای پایانی ثبت نام نامزدهای یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری، مدیریت پروژه تأییدیه گرفتن از مراجع و علما در حمایت از هاشمی رفسنجانی را با سفر به قم برعهده داشت. وی در این پروژه کاملا ناکام ماند و نتوانست از هیچ یک از مراجع و علما در زمینه دعوت از هاشمی برای ثبت نام و یا حداقل حمایت از هاشمی، نقل قول یا تأییدیه ای بگیرد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها